sâmbătă, 27 iunie 2009

concert Luna Amară: 26.06.2009 Irish & Music Pub, Cluj-Napoca

Aseară am fost la un concert Luna Amară; al 7 lea din cariera mea de fan al trupei. Spre uimirea mea a început chiar la fix, incredibilă chestie pentru un concert ţinut in Irish Pub.

Au început cu Loc Lipsă, apoi au cântat ceva piese mai vechi ca Happiness Provider, Ego Nr 4, Albastru (dedicat tinerilor din Basarabia, evident), Dizident, Gri Dorian. Au cântat apoi nişte piese de pe noul album abia lansat - Don't let your dreams fall asleep - : Floodmoses, No Return şi Chihlimbar.

Apoi concertul s-a încheiat brusc, un tip urcând pe scenă şi anunţându-i pe membrii trupei că au terminat. A fost un sfârşit mai mult decât sec, aceştia luându-şi instrumentele rapid şi ieşind de pe scenă. Nu se ştie care a fost motivul, dar atât eu cât şi mulţi alţii am rămas cu ochii în soare. Aş fi vrut să mai dureze, îmi era atât de sete de muzica lor. Dar asta e, aştept următorul concert cu speranţa că va fi mai bine. :)

Un comentariu: