luni, 27 iulie 2009

COKE LIVE PENINSULA 2009, ziua 3

Am ajuns la destinaţie, mi-am schimbat biletul în brăţară şi am mers spre intrare. De data asta am avut grijă ce iau la mine, pentru că mă pregăteam iarăşi de cele 'nşpe mii de controale de la intrare. Şi când colo am trecut foarte chill.





Primul concert de pe CocaCola Main Stage a fost al celor de la Viţa de Vie. Era cam cald pentru ora aia şi nu era lume foarte multă. Mă aşteptam la ceva mai mult din partea lor, dar am rămas neimpresionată, poate şi din cauză că i-am văzut de vreo 6 ori in ultimul an şi m-am plictisit. Aşteptam să cânte Sunetul mai tare, dar norocul n-a fost de partea mea. Poate mai bine mergeam la Guerillas în Ursus Party Tent.






Tot pe scena principală au intrat apoi Freestylers. Stilul lor a prins bine la public, mai ales când din boxe răsunau cunoscutele piese de la Pendulum, Painkiller şi Fasten your seatbelt.
Au cântat apoi ungurii de la Tankcsapda, la care n-am stat din motiv de foame şi pentru că erau roacheri, iar eu am mers acolo pentru electronic.

Şi a venit şi momentul mult aşteptat, concertul THE PRODIGY, care n-au mai avut probleme cu aterizarea ca în 2007. Spaţiul din faţa scenei s-a umplut rapid de lumea care a venit din diferite părţi ale ţării ca să îi vadă. A început mai târziu decât trebuia, dar pentru noi toţi important era să cânte, nu mai conta la ce oră. Prima piesă a fost World's On Fire, apoi au continuat cu Omen, Warrior's Dance, Invaders Must Die, Take me to the hospital, Stand Up şi câteva piese vechi, Diesel Power, Firestarter, Smack My Bitch Up, No Good. Mai erau nişte piese, dar nu-mi amintesc în momentul de faţă.
Din păcate nu am reuşit să fac poze, pentru că eram prea departe de scenă şi eram foarte prinsă în mulţime. Dacă nu săreai deodată cu lumea, riscai să nu mai ieşi întreg de acolo. Aşa că am ales să mă bucur de concert şi să las pozele în seama altora, oricum cele mai frumoase momente sunt cele pe care nu le poţi fotografia. Un singur cuvânt poate descrie ce a fost acolo: delir.

După electronic, ne-am mutat la drum and bass, pe Coke Terrace, unde mixa Goldie (UK). Dansul ne-a ajutat foarte mult să scăpăm de frig, dar tot m-am ales cu o răceală drept suvenir.

Am trecut apoi la ritmuri de breakbeat, pe Freedom Arena, unde era concert Şuie Paparude (al doilea moment pe care îl aşteptam eu cu nerăbdare). Am dansat non-stop vreo 3 ore, între timp s-a făcut şi dimineaţă, adică partea aia a zilei pe care o urâm cu toţii şi care de această dată a adus sfârşitul festivalului. Îmi pare foarte rău că nu am mers la toate zilele şi că nu am prins ultimul concert Nine Inch Nails, dar măcar ştiu ce am pierdut şi o să merg la anul.

5 comentarii:

  1. :)
    Stand Up a fost ultima "piesă", defapt. Un outro, mai degrabă, devreme ce Prodigy nu mai erau pe scenă când se auzea lălăiala.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am retinut in ce ordine erau, stiu doar ca au inceput cu World's On Fire. oricum multi nici nu si-au dat seama cand s-a terminat concertul

    RăspundețiȘtergere
  3. in cacat..a fost mega genial :| prezent si la anu daca vin trupe tari. trebuia sa mergi si la nin si in prima zi. si..setlist la prodigy :)) http://www.setlist.fm/setlist/the-prodigy/2009/peninsula-festival-targu-mures-romania-2bd7bcd6.html

    RăspundețiȘtergere
  4. as fi vrut sa merg la NIN si la Luna Amara :| dar n-am avut bani decat pentru o zi..

    RăspundețiȘtergere
  5. oare cat i biletu de intrare acuma in 26 august la coke live peninsula??

    RăspundețiȘtergere